Personnes apprenantes – Students

Ethan Bezos, PhD(c) at the Institute of Health Sciences Education (IHSE) at McGill University.

Intérêt / Interests: Medical Education (i.e., Health Professions Education; Health Sciences Education). My research is currently exploring the Authentic Assessment use in Health Professions Education (HPE). More specifically, I’m exploring how authentic assessment can be used to reinforce clinically relevant anatomical knowledge in health professions students. More information can be found in the link provided below.

Page web / Web page

Molk Chakroun, D.Pod.M, MSc, Candidate au doctorat – Faculté de médecine et des sciences de la santé, Université de Sherbrooke

Intérêt / Interests: Intérêts de recherche: Rétroaction, Réceptivité à la rétroaction, littératie de la rétroaction, Qualité des narratifs


Randa Oubouchou, PhD en Biotechnologie et Pathologie Moléculaire, et Candidate au doctorat en recherche en sciences de la santé à la faculté de médecine et sciences de la santé, Université de Sherbrooke

Intérêt / Interests: Les relations de supervision, l’évaluation formative, la rétroaction, la pédagogie en enseignement supérieur

Page web / Web page

Barkissa Tiebo, étudiante à la maitrise en recherche en sciences de la santé à la faculté de médecine et des sciences de la santé de l’UdeS.

Intérêt / Interests: évaluation, portfolio, validité.